Wednesday, November 3, 2010

siapa diri ku

assalammualaikum.... wahai sahabat yang mulia...
nama yang diberi pada ku adalah MUHAMMAD ALAMIN B. ISMAIL
ku ini adalah anak jati negeri melaka yang indah ini.... ku di lahirkan di negeri ini pada pukul 4.30petang hari bulan february 1992 .....aku anak yang pertama dari 3 adik b'dik aku hidup di dalam sebuah keluarga yang sederhana sahaja..aku berlajar tadika di merlimau tengah di dalam daerah jasin... umur ku 5 thun ku telah pergi ker sekolah tadika....pada darjah satu pulak ak belajar di skolah merliau.... ak blajar di sana slama 6 thun shngga lah ak ker darjah enam....aku terus kan plajaran ku ker skolah menengah....iaitu sekolah menengah kebangsaan dato abdul rahman ya'akub.... ak di skolah ad lah seowng yang agk periang jugak lah.... ak ad msuk 1 badan brunifrom di skolah ialah badan berunifrom persatuan kedat bersatu malaysia.... kedat itu mengajar ak brbagai2 ilmu yang b'guna bila di perlukan... kedat itu adalah kadet tentera.... selama ak b'skolah ak rmai kawan...dan ini lah hdupan ak terima kasih tuhan yang maha kaya,sayang dan pemurah
aku sayang keluarga ku ini

No comments:

Post a Comment